8. jaanuar 2007

Sissejuhatus

Ma lubasin juba ammu endale, et ma ei hakka kunagi blogima. Siis aga leidsin palju toredaid blogisid, kus inimesed kirjutavad muusikast. Enda nägemusest. Enda maitsest. Ja see idee hakkas mind paeluma, sest võib-olla, kui ma oma mõtted ja arvamused kusagile kirja panen, saavad mu sõbrad ka lõpuks puhkust mu muusikajuttudest. See võib päris tüütuks juba muutuda...

Üritades enda lehekülge blogistereotüübist veelgi kaugemale paigutada, väidan, et tegemist saab olema mitte niivõrd blogiga, kuivõrd muusika-ajaveebiga. Sisu saab ilmselt olema küll (loodetavasti) formaaditu, postitused ebaregulaarsed. Postide sisu saab ühendama vaid üldine teema - muusika ja minu subjektiivne nägemus sellest.

Näh, nüüd oli jälle vaja asju formuleerima hakata. Päris hea algus küll "formaaditule" ja "ebaregulaarsele" järjekordsele muusika-ajaveebile...

1 kommentaar:

Penny Lane ütles ...

Teretulemast või noh, tore sind siin kohata. Aga ma ootasin põhjapanevat kriitikat Bad Applesi kohta, mida sa mulle lubasid, et teed kasvõi sellepärast blogi, et BA põrmustada. Heheee. Aga see selleks. Keep on goin´.